O muzyce elektronicznej ogólnieMuzyka elektroniczna i kobiety...

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
micro-macro
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Muzyka elektroniczna i kobiety...

Post #84302 autor: micro-macro » 11 mar 2010, 11:00

Zastanawiałem się i miałem drobne rozterki czy zakładać nowy temat w tej sprawie, jeśli zrobiłem to niepotrzebnie to proszę o przeniesienie treści do odpowiedniego już istniejącego wątku, a temat skasować.
Chodzi mi o zagadnienie bardziej socjologiczne, ale odnośnie muzyki elektronicznej. Na przestrzeni lat mojego obcowania z muzyką elektroniczną zauważyłem, że wśród fanów tego gatunku niemal wcale nie ma przedstawicielek płci pięknej... Fizycznie pięknej:) A jeżeli jakaś się znajdzie, to tylko taka na zasadzie: "tak, słyszałam, znam", "znam, coś tam mi się podoba" itp. Nie spotkałem jeszcze zagorzałej miłośniczki gatunku "muzyka elektroniczna". Oczywiście nie biorę pod uwagę techno. Co ciekawe, wśród fanów np. heavy-metalu itp. fanek są masy. Kobieta podobno szuka romantyzmu, czułości, a to właśnie oferuje muzyka elektroniczna, a zastanawiające, że kobiet słuchających elektroniki lub szerzej- muzyki spokojnej, refleksyjnej, instrumentalnej, jest bardzo mało... Wystarczy spojrzeć choćby na ten portal, na "Użytkowników", na palcach jednej ręki można policzyć kobiety/dziewczyny. I też nie grzeszą aktywnością... Podobnie jest z twórcami, ile jest kobiet tworzących muzykę elektroniczną? Dwie? Może kilka refleksji na ten temat?
Pozdrawiam

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué

Post #84305 autor: Belmondo » 11 mar 2010, 12:47

micro-macro pisze:Kobieta podobno szuka romantyzmu, czułości, a to właśnie oferuje muzyka elektroniczna

:shock:

Chyba mylisz uczucia z odczuciami :smile: