Jean Michel JarreMélancolique Rodéo

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
brood.k
Stary wyga
Jestem muzykiem: Tak
Kontaktowanie:
Status: Offline

Mélancolique Rodéo

Post #116243 autor: brood.k » 10 wrz 2019, 18:33

...czyli skoro z płytami słabawo, to może książką? ;-)
Ale tę akurat kupię, pomimo że znakomitą większość faktów znamy, to i może być ciekawie.
Premiera po francusku 3 X 2019, na świecie w 2020.

https://amzn.to/2kgEjjB

Słabo u mnie z fracuskim, ale coś niecoś zrozumiałem:
Od wydawcy:

„Zawsze myślałem, że moja pierwsza książka, jeśli taka będzie, będzie powieścią...”

Jean-Michel Jarre to muzyk, pionier elektro mający duży wpływ na młodsze pokolenie i wynalazca koncertów przed rekordową ilościowo publicznością. Ale nie znamy historii małego chłopca z Lyonu, który majstrował przy magnetofonach...
Powieść gdzie spotykamy Arthura C. Clarke'a, Stephena Hawkinga, Edwarda Snowdena, Jana Pawła II, Micka Jaggera, Salvadora Dali, Felliniego, Lady Di i kobiety jego życia.

Po raz pierwszy twórca "Oxygene" mówi o sobie, niezwykła francuska historia, która rozprzestrzeniła się na cztery strony świata.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Sublime
Twardziel
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy: Depeche Mode, Tangerine Dream, Boards Of Canada, Autechre, Arcane

Post #116244 autor: Sublime » 11 wrz 2019, 2:13

Jakby tak czas spędzony na tworzeniu Teo&Tea przeznaczył na pisanie powieści to jestem wręcz stuprocentowo przekonany, że ostateczny efekt byłby znacznie lepszy niż w przypadku płyty z 2007 roku. ;)

Jeśli książka po polsku będzie w dość względnej cenie to z chęcią przeczytam... a raczej najpierw kupię, a dopiero potem przeczytam.
Sublime

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Tellur
Ekspert

Post #116246 autor: Tellur » 13 wrz 2019, 23:31